پنجره ی خیس

به قلم شفیقه طهماسبی

پنجره ی خیس

به قلم شفیقه طهماسبی

پنجره ی خیس

استفاده از اشعار با ذکر نام نویسنده بلامانع می باشد.

پیوندهای روزانه

بوی سیب

يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۲۲ ب.ظ



هربار که از تو می نویسم

دفترم بوی سیب می گیرد..



(شفیقه طهماسبی)


۹۴/۱۰/۲۰
شفیقه طهماسبی

نظرات  (۳)

۲۴ دی ۹۴ ، ۱۶:۲۴ حسن عباسی

سلام سرکار خانم طهماسبی عزیز

وبلاگ زیبایی دارین کلی شعر قشنگ خوندم توی وبلاگتون

از وبلاگ جناب بارانی زاده اومدم اینجا


پاسخ:
سلام آقای عباسی عزیز
نظر لطف شماست
سپاس از مهرتون

۲۰ دی ۹۴ ، ۲۲:۵۰ اصغر بارانی
گاهی بارانی بر تن
 تب دار دلم میبارد
چقد دلواپس دیروز
 دلم هستم...!!!!!!

گاهی نگاهت مرا تا 
بیکران بی کسی هایم
چنگ می زند...

برگرد برای لحظه ای 
دستهای یخی ات را
بوسه زنم...

بارانی
۲۰ دی ۹۴ ، ۲۲:۴۳ من غصه را شادی کنم
شعرتان و عکسی که برایش انتخاب کردید، بسیار به دل می‌نشینند.
ذوقتان همیشه سرشار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی