پنجره ی خیس

به قلم شفیقه طهماسبی

پنجره ی خیس

به قلم شفیقه طهماسبی

پنجره ی خیس

استفاده از اشعار با ذکر نام نویسنده بلامانع می باشد.

پیوندهای روزانه

دوستت دارم

شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۰۷ ق.ظ
می دانی که برف
نه نقابی ست برای زمین
و نه آزیننی بر چهره ی آسمان

پس
از پسِ انجمادهای لرزان
بیرون آ...
و باز هم مهربانیت را
سوار بر قطره های باران
بر تبِ نفس بریده ی واژه هایم بباران.

شعرهای شبنم گرفته ام
تنها در افق خیال توست که
صبح به صبح می شکفند

تو
تنها ماه آسمانی
بدون نیمه ی تاریک!

که فقط بر من می تابی...
دوستت دارم




(شفیقه طهماسبی)

۹۴/۰۸/۰۲
شفیقه طهماسبی

نظرات  (۳)

۲۳ آبان ۹۴ ، ۲۳:۰۹ شهرام دولتیاری
با سلام وعرض ادب واقعا شعر زیبایست مثل تمامی اشعار قبلیتان با سپاس فراوان پایدار باشید
سلام عزیزم

خوشحالم که پیدات کردم
دوستت دارم بازم میام
۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۱:۱۶ نصرالله شبانکاره
سلام و احترام
شعر زیبا و با احساسی نوشته اید.درود به شما
من اولین بار با شعر های شما در سایت شعر نو آشنا شدم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی