پنجره ی خیس

به قلم شفیقه طهماسبی

پنجره ی خیس

به قلم شفیقه طهماسبی

پنجره ی خیس

استفاده از اشعار با ذکر نام نویسنده بلامانع می باشد.

پیوندهای روزانه

سخت بود اما،

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۳۱ ب.ظ


سخت بود اما

چشم هایم به تاریکی عادت کرده اند

ماه نباشد هم

می توان راه را یافت...



( شفیقه طهماسبی )

۹۵/۰۶/۱۳
شفیقه طهماسبی

نظرات  (۴)

بسیار زیبا مثل همیشه .... پاینده باشی 
پاسخ:
خوش آمدید
بسیار ممنونم از ابراز لطف شما

روزگار خوش
۱۴ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۲۴ محمد حسین صادقی
چی میشه گفت واقعا 
عالیییییییییییییییییییییییی 
پاسخ:
نظر لطف شماست آقای صادقی گرامی
از توجهتون بسیار ممنونم.
۱۳ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۲۷ فرناز فرزان
دلم برای تو تنگ شده است 

اما نمی دانم چه کار کنم 
مثل پرنده ای لالم
که می خواهد آواز بخواند و نمی تواند!

 

به هوای دیدنت 
در قاب پنجره ها قد می کشم
نیستی
فرو می ریزم
مثل فواره ای بر سر خودم
زیر آوار خودم می مانم در گوشه ی اتاق

 

ای انار ترک خورده بر فراز درخت
من دستی کوتاهم 
من پرنده ای بی بالم
ای آسمان دور دست!


"رسول یونان"


سلام خواهر  نازنینم

زیبا و حزین قلم زدید بانو

مانا و نویسا باشید

پاسخ:
سلام گلبانوی مهربانم
خوش آمدید. چه انتخاب زیبایی داشتید از آثار آقای یونان... دردها بر شما
و بی نهایت متشکرم از مهر حضورتون
سرفراز و پاینده باشید.




سلام :کوتاه اما پر مفهوم زنده باشی :)
پاسخ:
سلام دوست خوبم
بسیار ممنونم از نظر لطفتون
مانا باشید و دلشاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی