پنجره ی خیس

به قلم شفیقه طهماسبی

پنجره ی خیس

به قلم شفیقه طهماسبی

پنجره ی خیس

استفاده از اشعار با ذکر نام نویسنده بلامانع می باشد.

پیوندهای روزانه

قحطی

يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۴۹ ب.ظ



بیا
برایم از آسمانی بگو
که در سینه ات می تپد
در این قحطی نفس،
هوایت برایم
جانی دوباره است...

 

( شفیقه طهماسبی )

کانال تلگرام:

@shafigheh_tahmasebi


۹۵/۰۶/۰۷
شفیقه طهماسبی

نظرات  (۶)

۰۸ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۳۱ محمد حسین صادقی
مثله همیشه عالی و با محتوا
پاسخ:
سلام. خوش آمدید
شرمسار عنایت و لطفتون هستم
مانا باشید دوست ارجمندم.
 سلام  مثل همیشه به دلمان نشست 

در ضمن وب جدید مبارک چرا زودتر معرفی نکردید؟

همیشه منتظر  نوشته های دلنشینتو ن بودم

با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز

پاسخ:
سلام بر رفیق خاموش
خوش آمدید
متشکرم از حسن دیدگاهتون که باعث افتخار بنده است
تصور می کردم درج لینک وبلاگ جدیدم هنگام ارسال نظر پای ارسالیهای دوستان موثر خواهد بود در جهت اطلاع رسانی
بهرحال بسیار خوشحال شدم از حضور پرمهر شما دوست بزرگوارم

در پناه حق باشید

سلام خیلی زیبا بود
منم یه زمانی اهل شعر بودم ولی رفته رفته کمرنگ شد
معلومه شما خیلی استعداد و خلاقیت دارید :)
آرزوی موفقیت براتون دارم

پاسخ:
سلام دوست گرامی
متشکرم از توجه شما
روزگارتون سبز
به به
خیلی زیباست 
پاسخ:
متشکرم که خواندید
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۱۳ فرناز فرزان
سلام و درود بی کران بر بانوی مهر و ادب، شفیقه ی نازنینم

برایم از آسمانی بگو
که در سینه ات می تپد
در این قحطی نفس،
هوایت برایم
جانی دوباره است...

بسیار زیبا بود و به دلم نشست 
مانا و نویسا باشید خواهر گلم

پاسخ:
سلام و هزاران درود بر فرناز بانو دوست پرمهر و خوبم
خوش آمدید
بی اندازه ممنونم و خوشحال از حضور ارزشمند و نظر دلگرم کننده تون
زنده باشید و دلشاد عزیزم

بسی لایک
پاسخ:
متشکرم دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی